środa, 26 grudnia 2012

Wytrwałość czyni mistrza

Dzisiaj  chciałbym wam przedstawić coś co praktykuje od kilku miesięcy.
Jest to strona internetowa, która zarabia. Zarabia w sposób bardzo prosty. Możemy tam za klikanie reklam dostawać adekwatne pieniądze. Praca ta może i nie przynosi dużych zysków ale na pewno uczy wytrwałości. Jest to dobry sposób, dla młodych ludzi. Dlatego zachęcam na spojrzenie na nią w pozytywny sposób. Strona ta nazywa się ekasa.org.  Możecie tam, bez względu na wiek za rejestrować się i klikać w reklamy .. Im więcej reklam tym więcej pieniędzy. W miarę upływu czasu reklam i zadań do wykonania jest coraz więcej. Strona jest wiarygodna i jako jedyna z niewielu szanuje swoich użytkowników. 
Na początku miałam do tego typu stron negatywny stosunek, który ograniczał się do nazywania ich oszustami żerującymi na naiwnych internautach. Przekonała mnie do niej przyjaciółka, która znała ja już dużo wcześniej. Dlatego teraz chciałabym pokazać ją wam. Na dole mojego bloga znajdziecie baner, który doprowadzi was do tej własne strony. i dokładnie wytłumaczy na czym ona polega 
Ja osobiście zarobionych tam pieniędzy urzywam pod koniec miesiąca do zasilana mojego wiecznie pustego konta w komórce. Więc jeżeli chcielibyście to gorąco zachęcam do odwiedzenia jej osobiście. 
Pozdrawiam. 

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz